KAMPBRIEF 1

Beringen 2024

De lente komt eraan, dus is ook het zomerkamp in aantocht!

Inschrijven voor het kamp bestaat uit 4 stappen.

STAP 1: google inschrijvingsformulier invullen,

STAP 2: voorschot overschrijven,

STAP 3: overige kampprijs betalen,

STAP 4: medische fiche afgeven.

Jongwelpen: 23 - 29 juli 2024

Welpen: 22 - 29 juli 2024

Jongverkenners: 20 - 29 juli 2024

Scouts & Guides: 18 - 29 juli 2024

Met deze brief starten we de online inschrijvingen (stap 1) om zo een idee te krijgen op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen. Op basis hiervan kunnen we de totale kampprijs berekenen. Vervolgens vragen we om het voorschot over te schrijven (stap 2). Enkel na de betaling van het voorschot is uw kind correct ingeschreven. De twee volgende stappen worden later afgerond. De uitnodiging hiervoor ontvangt u ook via e-mail.

ONLINE INSCHRIJVEN

Op onze website www.seascoutsnieuwpoort.be kunt u onder het rubriek 'kamp' de inschrijvingslink terugvinden. Via deze link kunt u uw kind inschrijven voor het zomerkamp.

VOORSCHOT BETALEN - ten laatste tegen 15/05!

Nadat het inschrijvingsformulier werd ingevuld, dient het voorschot te worden overgeschreven. Dit ten laatste tegen 15 mei 2024. U schrijft het voorschot van 50,00 (per kind) over op rekeningnummer BE89 9730 9206 7885 van de vzw Werkgroep Seascouts Nieuwpoort met de volgende mededeling:

Naam kind + tak waarin uw kind zit + voorschot zomerkamp 2024

VRAGEN

Vragen i.v.m. de betaling, gespreid betalen, betaalplan? Of zijn er vragen over het kamp zelf? Contacteer ons via mail: eenheid8stefos@gmail.com

Dank bij voorbaat voor het volgen van onze werkwijze. Scoutsgroeten

De leiding en de vzw