Lid worden

Of gewoon zin om het eens uit te proberen? Top! Dat kan want iedereen is welkom!
Nieuwe leden kunnen 3 opeenvolgende zaterdagen komen uitproberen of ze het in zich hebben om scout te zijn.

Via de federatie waarbij we zijn aangesloten FOS Open Scouting moeten we nieuwe leden inschrijven voor een proefverzekering waar geen betaling voor nodig is.
Na die 3 activiteiten (of ervoor) kun je dan definitief beslissen om al dan niet volledig in te schrijven.

PS. Ook later op het jaar kun je lid worden en gebruik maken van de 3 proefactiviteiten.

Hoe inschrijven?

Inschrijven? Dat heeft u wellicht net gedaan. Maar dat is niet alles: Bij ons hoef je niet direct te betalen. We bedoelen hiermee dat je drie opeenvolgende weken gratis naar onze activiteiten kan komen, om even te "proeven‟ zeg maar. Je hoeft voor die 3 weken nog geen uniform te kopen en bent bovendien gedurende deze proefperiode gratis verzekerd. Pas daarna moet je beslissen of je wil blijven komen. De activiteit van 1 oktober is de laatste activiteit die gratis verzekerd is. Daarna moet het lidgeld betaald zijn, anders zijn we om verzekeringsredenen verplicht uw kind te weigeren op de activiteit.

Jaarlijks moet het lidgeld betaald worden en dat bedraagt 65 euro (€62.5 voor het tweede kind, vanaf het derde kind €60). In dat lidgeld zitten 2 verzekeringen (burgerlijke aansprakelijkheids- en ongevallenverzekering) en een bijdrage in de werkingskosten van FOS Open Scouting en van onze scoutsgroep inbegrepen